ODP: RE: [Karty] Allekarta

Piotr Gralak karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 13 Sep 2005 23:32:40 +0200

> Bankomaty BZ WBK najczęściej mają zarówno banknoty 10 PLN jak i 20
> PLN.Standardowe kwoty wypłaty to n*50, ale zawsze można wpisać
> własną.

Upierdliwe są dla mnie w tym względzie bankomaty PKO BP.
Nigdy nie wiem, które posiadają 20-tki a które nie. A że lubię mieć drobne (a co, taką mam fantazję :)), to zwykle wypłacam np. 80 albo 90 zł zamiast 100. I część bankomatów wypłaca, a część nie, i to wielokrotnie - więc raczej nie jest to kwestia chwilowego braku akurat takich banknotów.
A upierdliwe są jeszcze dlatego, że najpierw idzie autoryzacja a potem dopiero pisze, że nie może zrealizować. Co prawda zaraz potem idzie korekta (bo dostaję zaraz SMSa "usunięcie blokady"), ale żeby było jeszcze śmieszniej to operacja, która nie doszła do skutku zawsze pojawia
się w historii rachunku (obciążenie i uznanie). Gdzie sens, gdzie logika? :)

PG