[Karty] Allekarta

Karol karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 13 Sep 2005 19:51:01 +0200

Całość tekstu to:

"Prawie 600 bankomatów, z których za darmo możesz wypłacić swoje pieniądze.
Sprawdź, czy w Twojej miejscowości znajduje się bankomat BZWBK. Wypłata z
innych bankomatów wynosi 5 zł."

Rzeczywiscie glupio to brzmi, ale zapewne czesc z kontekstu domysli sie o co
chodzi.
Wg zasady "co ustawodawca miał na myśli" :-)

Pozdrawiam,
Karol