Odp: [Karty] Jak sądzicie...

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 13 Sep 2005 18:51:19 +0200

> Jako posiadacz eKonta Pro wyrobilem juz sobie jedną kredytówkę i
następna darmowa mi nie
> przysługuje, ale skoro bank składa mi ofertę w tak miły sposób grzechem
byłoby nie
> skorzystać (w ulotce oczywiście nie ma informacji, iż karta jest płatna
w tzw. "moim"
> przypadku). Pozostaje jedynie pytanie czy mam szansę domagać się zwrotu
opłaty powołując
> się właśnie na tak sformułowaną ofertę (wręcz natrętną i nie
pozostawiącą wyboru, a ważną
> [...]

Chcesz odgrywać naiwniaka kierującego się wyłącznie tekstem ulotek?
Wyjdzie przypadkiem, że jesteś z [KARTY] i narobisz nam obciachu. ;)
Duża ta opłata? Próbować możesz - uzyskaj z banku potwierdzenie e-mailem,
że wydanie tej karty jest nieodpłatne i wtedy bedziesz miał czym podeprzeć
reklamację. Jeśli w oddziale zachowaja się przytomnie i sprawdzą czy
nie masz innej karty, to pozostanie ci poprosić o jawne
odstąpienie/zmniejszenie
tej opłaty lub wymianę starszej karty na tę chipową po kosztach wydania
(co zaoszczędzi bankowi kosztów obsługi dwóch kart).

PS. Przemysław K. coś się nie odzywa - czyżby sprawa z Allegro była
poważniejsza
i zablokowali mu dostęp do sieci (komputer wziety do analizy, a user do
paki)?
Może owner listy znowu dostał prośbę od organów o udostępnienie odnośnych
logów ?
--
R.