[Karty] Jak sądzicie...

Adrian Kurowski karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 13 Sep 2005 17:48:04 +0200

Właściwie to pytanie chyba bardziej prawne niż bankowe, ale...

Czyli - jak sądzicie, czy mam sznsę na ewentualne zareklamowanie naliczenia opłaty za
przyznanie karty kredytowej przez Lukas Bank, skoro właśnie ten bank bombarduje mnie
ulotkami (dostarczanymi wraz z wyciągiem) informujacymi o promocyjnym wydaniu karty z
chipem?

Jako posiadacz eKonta Pro wyrobilem juz sobie jedną kredytówkę i następna darmowa mi nie
przysługuje, ale skoro bank składa mi ofertę w tak miły sposób grzechem byłoby nie
skorzystać (w ulotce oczywiście nie ma informacji, iż karta jest płatna w tzw. "moim"
przypadku). Pozostaje jedynie pytanie czy mam szansę domagać się zwrotu opłaty powołując
się właśnie na tak sformułowaną ofertę (wręcz natrętną i nie pozostawiącą wyboru, a ważną
do końca września - porównałbym ją do rekomendacji pracownika banku zachęcającego do
skorzystania z usługi bez poinformowania o opłatach z nią związanych).

Jak sądzicie?

-adrian