Odp: Re: [Karty] Nowe logo Kredyt Ban(Cz)ku

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 10 Sep 2005 22:22:08 +0200

KŻ ? zapisano w dniu 2005-09-10 18:40:47:

> "Dodano niebieski znak graficzny belgijskiego właściciela Warty - grupy
> finansowej KBC. - Badania wykazały, że nowe logo wywołuje poczucie
pewności,
> zaufania, jest tradycyjne i nowoczesne zarazem - tłumaczy Lidia Deja
>
> Interpretować je można jako stylizowaną ludzką sylwetkę z opiekuńczo
> rozłożonymi ramionami, symbol troski o klienta. Jeśli idzie o kolory -
> wyjaśnia dalej rzeczniczka - niebieski jest metaforą spokoju i
stabilności w
> działaniach. Granat zaś alegorią kompetencji, dyscypliny i
> odpowiedzialności."

Mi się skojarzyło z beretem lub czapeczką marynarską,
a kolory nie wywołały wzmiankowanego wyżej poczucia.
Smutne jakieś.
Teraz jeszcze pewnie zmienią nazwę na np. Kredyt Bank Company,
by docelowo zrobić KBC. Tak chyba musi być.