[Karty] Nowe logo Kredyt Ban(Cz)ku

Karol Żwiruk karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 10 Sep 2005 18:40:47 +0200

> smutne, bo wg mnie to glowa i ramiona czlowieka z wadš postawy
> jak kiedyœ nosiłem worek szkolny z ksišzkami (byl taki modny bajer)
> na lewym ramieniu to tez mam je dzis trochę wyżej niz prawe :-)

nie trafiłeś :)))

"Dodano niebieski znak graficzny belgijskiego właściciela Warty - grupy
finansowej KBC. - Badania wykazały, że nowe logo wywołuje poczucie pewności,
zaufania, jest tradycyjne i nowoczesne zarazem - tłumaczy Lidia Deja

Interpretować je można jako stylizowaną ludzką sylwetkę z opiekuńczo
rozłożonymi ramionami, symbol troski o klienta. Jeśli idzie o kolory -
wyjaśnia dalej rzeczniczka - niebieski jest metaforą spokoju i stabilności w
działaniach. Granat zaś alegorią kompetencji, dyscypliny i
odpowiedzialności."

--
Karol Żwiruk
Świat Kart:  http://KartyOnLine.pl