Odp: [Karty] Re: Odp: Re: Odp: [Karty] Re: czyżby falstart?

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Sun, 4 Sep 2005 15:12:29 +0200

Wasko ? zapisano w dniu 2005-09-03 22:43:03:
> Czy aby nie przesadzasz z tymi nerwami? Cała operacja trwa pewnie z 30
sekund, a większość ludzi i tak wyciąga zwykle
> parę banknotów (tak sądzę po kwotach widniejących na zostawianych
kwitkach), więc nie ma czego przygotowywać. A nawet
> jeśli, to byłoby szybciej o ile? O dwie sekundy?

Czekanie na odblokowanie szczeliny to dwie do pięciu sekund,
terkot odliczania po autoryzacji trwa u mnie trzy do czterech
sekund, wydruk zaczyna się po podobnym odstępie czasu.
Jak widać te 30 sekund zmalałoby prawie o połowę.
Ma to znaczenie gdy do bankomatu stoi kolejka ludzi.