[Karty] Re: Znikająca karta w BPH

Sebastian Malarz karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 1 Sep 2005 23:54:01 +0200

> od 7 lat nie używam kart debetowych, więc nawet jak bank sobie nie
> radzi, to nie stanowi to dla mnie problemu :)

Ech PJO :) No przecież nie do końca - przede wszystkim problem jest taki,
że na karcie są mniejsze dostępne środki - ponieważ blokuje je zarówno
udzielona autoryzacja (i to jeszcze na większą kwotę, a nie tylko na kwotę
faktycznej transakcji) jak i rozliczona po paru dniach transakcja.

Ten problem dotyczy wszystkich kart, niezależnie czy jest to karta
debetowa czy kredytowa. I jak sobie bank z tym nie radzi, to nawet
z kartą kredytową może nagle się okazać przy płatności, że bank
odmawia dokonania transakcji z uwagi na brak dostępnych środków :)

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz