[Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Znikająca karta w BPH

Piotr Gralak karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 01 Sep 2005 23:26:08 +0200

> i ja tyż... i nawet nie pobrali mi prowizji, i nie musiałem reklamować...

a za co mieli pobrac? jak sie konczyla promocja na sezama dla kart,
to zmienili toip i usuneli te oplate :)))
ot, zartownisie. ale oni i tak juz na wymarciu.

z innej beczki (innego ulubionego banku :))
ostatnio odkrylem, ze w Citku jak sie zatankuje na Neste to kwota
autoryzacji wisi az do naturalnej smierci, czyli wyekspirowania,
mimo, ze wlasciwa kwota transakcji jest juz dawno zaksiegowana.
Na dodatek CitiSłoń wmawia, ze to nie ich wina, tylko centrum
autoryzacji. Moze nie ich, ale jakos inne banki sobie z tym radza :)

ATSD - kto jest acquirerem dla Neste?

PG