[Karty] [Fortis] nowosc wsrod KK

Boguslaw Lados karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 28 Oct 2005 23:33:31 +0200

From: "Krzysztof Kowalski"

> A ile to kosztuje? :)

nic - jak tylko wyrobie karte to zaraz wyprobuje bo rok sie niedlugo
konczy :-)

Nie dostalem do karty OWU, tylko jakis zalacznik do niego z limitami
ubezpieczen
zwykla KK VC ma ubezpieczenie darmowe na -24 godziny od kradziezy z
uzyciem PIN lub bez (do rownowartosci 150 EUR), ubezpieczenie gotowki
pobranej z bankomatu (do 1000 zl) i gwarancje najnizszej ceny do 3000
zl.

Czyli jak karte zwędzą lub siłą odbiorą to jestem ubezpieczony przed
zgloszeniem
do 150 EUR, a po zgloszeniu powyzej 150 EUR bo 150 EUR to moje ustawowe
koszty wlasne a wiec o tym nawet nie wspominają.
Pierwotnie jak to przeczytalem to myslalem, że cala ich
odpowiedzialnosc jest do 150 EUR zamiast tego co powyzej i myslalem ze
im sie cos pokrecilo
*** blad ***