ODP: [Karty] awaria pekao :)

Mariusz A. Jasiński karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 26 Oct 2005 11:25:33 +0200

Użytkownik Piotr Gralak <gral@plusnet.pl> napisał:

>"Rzecznik przeprasza za niedogodności. - Mam nadzieję, że klienci wybaczą nam te chwilowe kłopoty - mówi."
>
>A oto czego nie powiedział rzecznik:
>Drodzy klienci. Przyzwyczajajcie się. Jak będziemy się fuzjować z BPH to dopiero zobaczycie :))))))

Ale to i tak jest lepsze zachowanie niż Lukas,
który po słynnym wdrażaniu puścił reklamę do gazet,
w których tylko napisał że dziękuję klientom że
przetrzymali z nimi te trudne chwile, natomiast nie zająkneli
się aby napisać Przepraszam,
z tego powodu Lukas jest dla mnie skreślony jako klienta,
mimo że nadal jest mi jakoś tam bliski inaczej ;-)

MJ