ODP: Re: [Karty] Re: [Fortis] nowosc wsrod KK

Piotr Gralak karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 21 Oct 2005 09:38:07 +0200

> A czy w Sferii identyfikacja nadal przychodzi w formacie nie
> wiadomo jakim?

nie bardzo rozumiem pytanie, ale numery osob dzwoniacych do mnie wyswietlaja sie bezblednie (i za darmo), natomiast jesli chodzi o identyfikacje mojego numeru, to jak zakladalem telefon ponad 2 lata temu to najpierw przez kilka miesiecy moj numer sie normalnie identyfikowal, a potem sie zastrzegl byl sam, bez mojego zlecenia, i teraz jak gdzies dzwonie, to jest numer prywatny/zastrzezony/etc. chyba ze to nie kwestia zastrzezenia, ale wlasnie tego o czym piszesz?

PG