[Karty] Re: Wirus

Adam P³aszczyca karty@listy.icm.edu.pl
Sat Nov 26 08:52:01 CET 2005

Dnia Fri, 25 Nov 2005 osoba podpisuj±ca siê jako Piotr J. Ochwal nacisnê³a...:

>No to ja jestem chyba hardkorowiec. Nigdy nie u¿ywa³em ¿adnego
>antywirusa rezydentnego, ¶rednio raz na rok puszczam sobie darmowy
>skaner z MKS'a i jeszcze nigdy niczego nie znalaz³. Pewnie dlatego, ¿e
>dbam o sterylno¶æ komputera i NIGDY nie uruchamiam plików nieznanego
>pochodzenia.

A ja po prostu nie uzywam windowsów. To tak smo jak z sosjalizmem. Jak
ktos ma windowsy to musi rozwi±zywaæ tysiace problemow nieznanych w
innych systemach.

--
    /_  _______      Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688