[Karty] bankomatowa korekta

Boguslaw Lados karty@listy.icm.edu.pl
Fri Nov 25 21:43:39 CET 2005

Przytrafil mi sie dzis ciekawy numer z bankomatem
tyle lat z niejednego bankamata forse bralem
ale takiego jszcze nie spotkalem
----------
Byl to Diebold BZWBK (nr A1014506)
Wyplacam sobie na karte Fortisa okragle 90 zl, karte mi oddal
i zaczal liczyc. Mielil cos ze 2 minuty - wyplu³ tylko 70
i kwitek mimo, ze go nie chcialem. Na kwitku stoi jak byk:
WYPLATA:
SUMA KOREKTY: PLN 20,00

PRZEPRASZAMY
TYLKO PLN 70,00
ZOSTALO WYPLACONE
OPERACJE SKORYGOWANO
--------
jedna 10 miala zagiety róg - mysle sobie pewnie dlatego mial klopoty
Oczywiscie podjalem drug± próbê - ATM zachowa³ siê podobnie
chocia¿ mieli³ ju¿ jako¶ krócej i ¶mia³o wyplu³ tylko 60 zamiast 90
te¿ 10 z³ jaki¶ pofa³dowany brzeg mia³o.
Nastêpny klient mnie pogania³, wiêc dalszych eksperymentów nie by³o
A ciekawe jak byl chcia³ 10 z³ a bylaby zagieta,
to czy np napisa³by na kwitku  TYLKO PLN 0,00  :-)
*** blad ***
PS - mo¿e kto¶ chce skany do kolekcji