[Karty] Wirus

ST karty@listy.icm.edu.pl
Fri Nov 25 10:37:05 CET 2005

Mam (mia³em) ostatnio problem z wirusami, nie mia³em za³o¿onej ochrony
rezydentnej.
Wydaje mi siê, ¿e teraz powinno byæ ok.
Ci±gle pozostaje mi jakie¶ dzidostwo, przerzucaj±ce stronê startow± na
www.updateyoursystem.com (nie otwieraæ!).
Na razie po prostu zdeinstalowa³em IE i u¿ywam netszkapy z wysokim poziomem
zabezpieczeñ, ale w zwi±zku z tym nie chc± mi siê otwieraæ automatycznie
strony do³±czone do e-maili, choæby http://listy.icm.edu.pl
Nie wiem, co robiæ dalej? Mam za³o¿ony AntiVirenKit, ale on tego nie ³apie.
Firewall ZoneAlarm Pro, ze skanowaniem trojanów, te¿ nie ³apie.
Bêdê wdziêczny za wskazanie programu do ¶ci±gniêcia, który by mi
definitywnie wyczy¶ci³ komputer. Ju¿ mnie palce bol± od przeszukiwania
rejestrów.
ST