[Karty] vivat AmEx

Adrian Kurowski karty@listy.icm.edu.pl
Thu Nov 24 22:27:39 CET 2005

Kiedy¶ mia³em AmEx'a w Millennium, ale po roku zrezygnowa³em...

Pare dni temu dosta³em korporacyjnego i dzisiaj mia³em okazjê przypomnieæ sobie stare
dzieje :) p³atno¶æ bez autoryzacji... a¿ mi siê ³ezka w oku zakrêci³a.

W Auchan by³y przede mn± dwie osoby, pierwsza p³aci³a VC Raiffiego - 30 sek. oczekiwania,
autoryzacja, podpis i zakupy zrobione. Druga osoba Mistrz z INGu, PIN, 1 min oczekiwania,
odmowa, nastêpnie VE Kredyt Banku, 30 sek., podpis i zakupy zrobione.

A u mnie, AmEx, kasjerka przeciera oczy ze zdumienia, chwali kartê, podpis i do domu :)

ech... szkoda, ¿e te sytuacje to ju¿ rzadko¶æ :(((

sentymentalny dzi¶...
-adrian