[Karty] Re: [Karty] Re: Diners (było) Re: Ryanair

Michał Leśniak karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 23 Nov 2005 16:44:54 +0100

Piotr J. Ochwal wrote:

> Potwierdzam. Nie ma obecnie na naszym rynku kredytówki z lepszym
> pakietem (pod względem limitów, małej ilości kejwitów, smolprintów i
> innych wyłączeń oraz tym, że ubezpieczenia działa również podczas
> wyjazdu za granicę własnym środkiem lokomocji)

Może to nie jest aż tak piękne, ale BPH do srebrnej karty też ma
ubezpieczenie działające przy wyjeździe własnym autem. A kartę można
mieć bezpłatnie i chyba łatwiej ja można dostać.

Michał