[Karty] RE: [Karty] Re: Diners (było) Re: Ryanair

Filip Wyszomirski karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 22 Nov 2005 20:21:30 +0100

> No to:
> - 2 egz. wniosku (jest w PDF na stronie)
> - kopie PITów rocznych za ostatnie 2 lata (wystarczy zwykłe
> ksero/skan - nie potrzeba żadnych potwierdzeń urzędu skarbowego)
> - wyciągi z rachunku bankowego za ostatnie 6 miesięcy (też wystarczy
> wydruk z bankowości elektronicznej)
> - kopia dowodu osobistego
> - potwierdzenie zatrudnienia wraz z zaświadczeniem o średnich
> zarobkach za ostatnie 3 miesiące
> --
> pjo

Kiedyś zastanawiałem się nad Dinersem. Jednak zniesmaczyło mnie oczekiwanie
przedstawienia PITów. Banki nie chcą do kart kredytowych, a ci wyskakują jak
Filip z konopii. Więc sobie odpuściłem.

Filip