[Karty] Re: AlleJaja, czyli Alle karta, alle kurier i alle szrot

Sebastian Malarz karty@listy.icm.edu.pl
Mon Nov 21 20:42:26 CET 2005

> Czy czyta nas ktoœ z BZWBK? Bo mnie siê ju¿ nie chce chodziæ po
> pró¿nicy po 10 razy do oddzia³u.

Przy³¹czam siê do PJO bo te¿ uwa¿am, ¿e w BZWBK coœ powinno siê
w tym zakresie zmieniæ :-( Zamówi³em te¿ nieszczêsn¹ Allekartê i choæ
wszystko na pocz¹tku wygl¹da³o bez zarzutu, to niestety od czasu za³o¿enia
konta do Allekarty, mam zablokowane dokonywanie operacji w bankowoœci
internetowej w BZWBK (wczeœniej wszystko chodzi³o bez zarzutu). Pan
na infolinii mówi coœ o niezgodnych danych i poza odes³aniem na oddzia³
nie potrafi nic wiêcej powiedzieæ. Na oddziale równie przera¿ona
dyspontentka
nie potrafi nic wyjaœniæ - po konsultacji z Poznaniem "poprawia" b³¹d,
aktywuj¹c
mi dodatkowo potwierdzanie operacji sms-em (choæ mam token). Niestety
operacje aktywne nadal nie dzia³aj¹ i chyba znów muszê udaæ siê do oddzia³u,
mo¿e tym razem wybiorê inny oddzia³?

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz