[Karty] Re: [Karty] Re: ubezpieczenie/kk fortisa było: Re: Diners Re: Ryanair

Boguslaw Lados karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 21 Nov 2005 18:26:44 +0100

From: "Grzegorz Podsiadło"

> Właśnie, wyciąg mam, zamówiłem pełne OWU, zobaczymy czy przyślą.

wysłalem dla PJO pełne OWU i gwarancje najnizszej ceny - to jest
dopiero ciekawe
moze gdzies zamiesci zebysci mieli podglad bo na stronach Fortisa
oczywiscie brak
*** blad ***
PS a na karte czekam - jeszcze nie dostalem
i czekam dodatkowo na adres strony www z kursami do operacji
zagranicznych VISA
- mieli pecha ze taka strone obiecali w regulaminie :-)