[Karty] Re: [Karty] Re: ubezpieczenie/kk fortisa było:
Re: Diners Re: Ryanair
Grzegorz Podsiadło
karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 21 Nov 2005 13:43:09 +0100
Hello Piotr, Monday, November 21, 2005, 1:24:36 PM, you wrote:
> AIG nie odpowiada za następstwa:
AIG - przy jakim ubezpieczeniu ?
Fortis - czyli cigna stu - dla kk Gold
na samym początku dokumentu:
* Załącznik nr 3 do umowy ubezpieczenia posiadaczy i użytkowników kart kredytowych
wydanych przez Fortis Bank Polska S.A. nr RB/4/05 z dnia 17.10.2005r
* Wyciąg z ogólnych warunków ubezpieczenia oraz umowy ubezpieczenia
posiadaczy i/lub użytkowników kart kredytowych Visa Gold i Visa
Classic [czyli nie jest to kompletne?]
6) ubezpieczenie bagażu i przedmiotów osobistego użytku poza granicami kraju stałego zamieszkania obejmujące:
a) uszkodzenie i zniszczenie bagażu 2.000 złotych,
(...)
Wypłata odszkodowań
III
(...)
6. W przypadku bagażu i przedmiotów osobistego użytku, w tym
opóźnienia dostarczenia bagażu warunkiem wypłaty odszkodowania
jest :
1) Niezwłoczne pisemne zgłoszenie szkody do CIGNA STU S.A., które
powinno zawierać:
a) informację o rodzaju posiadanej karty kredytowej,
b) szczegółowy opis okoliczności kradzieży, zagubienia lub
uszkodzenia bagażu lub przedmiotów osobistego użytku, a w przypadku
opóźnienia dostarczenia bagażu podróżnego wraz z zaświadczeniem o
przyczynie opóźnienia dostarczenia bagażu wydane przez przewoźnika,
c) datę i miejsce zakupu oraz rachunki wszystkich skradzionych,
zagubionych lub uszkodzonych przedmiotów,
d) kopię pisemnego zgłoszenia przedsiębiorstwu przewozowemu
zagubienia lub uszkodzenia bagażu,
e) protokół z policji o utracie bagażu.
2) Potwierdzenie danych posiadacza karty kredytowej (imię,
nazwisko, PESEL, data wydania karty, data zastrzeżenia karty z
podaniem powodu zastrzeżenia, data zgłoszenia do ubezpieczenia danego
posiadacza karty kredytowej).
3) W przypadku złożenia przez poszkodowanego nieprawdziwego
oświadczenia związanego z powstałą szkodą, konsekwencją tego jest
utrata prawa do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do CIGNA STU S.A.
4) Wszelkie wymagane dokumenty oraz informacje powinny być
sporządzone w formie pisemnej, wskazanej przez CIGNA STU S.A., a
koszty ich uzyskania i dostarczenia obciążają wnoszącego roszczenia.
5) Ustalenie zasadności i wysokości świadczenia następuje na
podstawie dowodów przedłożonych przez Ubezpieczonego lub jego
pełnomocnika, jednakże CIGNA STU S.A. ma prawo do weryfikacji tych
dokumentów i zasięgania opinii specjalistów.
Czyli muszą być rachunki (ciekawe czy muszą być na mnie), ale nie ma
słowa o wyłączeniach.
--
empeg