[Karty] Diners (było) Re: Ryan air

Marcin Nowakowski karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 21 Nov 2005 10:23:06 +0100

Dnia 2005-11-21 10:12, osobnik podający się za Witold Dębicki, śmiał
stwierdzić, iż:
> Za granica też nie wszędzie da się płacić tym wynalazkiem. Są kraje
> gdzie jest bardzo dobrze (Austria, Czechy....), a sa kraje gdzie tak
> samo kiepsko (z akceptacja) jak u nas.

No to się sprecyzuję - Grecja.

> A DC dostarczają za granicą ???

Gdzieś czytałem, że tak (i to był jeden z mocniejszych argumentów "za"
kartą). Orientujesz się może, czy każdy bank wydający DC (BPH/PKO) ma
takie same wymagania jeśli chodzi o zdolność kredytową?

p.
--
Marcin Nowakowski
MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105