[Karty] Ryanair

Marcin Nowakowski karty@listy.icm.edu.pl
Sun, 20 Nov 2005 21:24:50 +0100

Dnia 2005-11-20 21:05, osobnik podający się za Piotr Gralak, śmiał
stwierdzić, iż:

> rozwinąć mógłby bank, ja nie dysponuję stosownymi danymi, ale skoro
> uznał reklamację Adrianowi... to tak jakby się przyznał?

To jakby stwierdził, że nie powinno pobrać się tej opłaty. Nie
pomyślałeś, że to CA mogło zawalić?

> ja mogę co najwyżej podejrzewać - w grę wchodzić może podwójne
> przewalutowanie transakcji internetowej "zagranicznej" (z PLN na PLN
> przez walutę karty).

Hm, możliwe, ale to by się pokazało na wyciągu jako jedna kwota, a nie
dwie. Nie bronię ani karty, ani banku, tylko z ciekawości pytam skąd
wiesz, że zawinił ten drugi, anie sprzedawca, czy CA.

--
Marcin Nowakowski
MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105