[Karty] Plusy i minusy Lukas Banku

Adrian Kurowski karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 16 Nov 2005 23:50:20 +0100

From: "Zbigniew Kacprzak" <kacprzak@wszib.edu.pl>

> Ja dodam nowe obserwacje. Kartę z chipem dostałem jako wznowienie a że
> dawniej żeby przypadkiem nie korzystać z wypłaty gotówki pinów zapomniałem.
> Po otrzymaniu karty, w terminalach próbowałem sobie przypomnieć ale się nie
> udało. Wczoraj próbowałem dokonać transakcji w terminalu bez pinów a tu
> niespodzianka, odmowa błędny pin. Dziś na infolii otrzymałem info o
> zablokowaniu karty. I niespodzianka odblokowanie 8 zł. No i tym sposobem
> karta w kawałkach dryfuje do Lukas Banku.
> Zbyszek

Tak, niestety Lukas Bank znany jest ze swojej pazerności na wszelakie prowizje w
sytuacjach powiedzmy lekko niestandardowych. Mi najbardziej podoba się "kara" za zerwanie
lokaty w ciagu pierwszych 21 dni w wysokości ok. 20 zł

W przypadku kart być może koszty moga byc uzasadnione obsługa ich przez BZ WBK.

-adrian