[Karty] Szybko¶æ bankomatów (było: czyżby falstart ?)

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 9 Nov 2005 11:19:17 +0100

K.SzymaƄski — zapisano w dniu 2005-11-09 10:55:20:

> Tak, tak oczywiƛcie bankomat najpierw wydaƂ pieniądze, a potem je pobraƂ
z kaset i policzyƂ :)

OpisaƂem jak byƂo. MoĆŒe miaƂ odliczone po poprzednim kliencie ;)
albo (raczej na pewno) odliczyƂ podczas autoryzacji po cichu,
a potem przerzucaƂ coƛ dodatkowo. Specjalnie sprawdziƂem
wtedy ile wydaƂ, bo teĆŒ mi się to podejrzane wydaƂo.