Odp: Re: Odp: [Karty] Re: czy¿by falstart?

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 9 Nov 2005 09:16:59 +0100

RH — zapisano w dniu 2005-09-03 21:40:58:
> Szkoda jednak, że niewiele się robi w celu zbliżenia
> szybkości działania bankomatów do tego co jest na filmiku. W niektórych
> nie można nawet przez dobrych kilka sekund włożyć karty do zablokowanej
> szczeliny, żaden nie przygotowuje gotówki w trakcie czekania na
> autoryzację, po wzięciu pieniedzy czeka się denerwująco długo
> na start drukowania kwitka...

Coś sie jednak robi. Niedługo po tych postach (pewnie to przypadek)
najbliższy bankomat Euronetu wydał gotówkę od razu po autoryzacji
i dopiero potem coś sobie liczył, już w trakcie podawania kwitka.
Zysk 10 sekund. I tak już mniej więcej zostało. W innym podobnie.
Poprawę zauważyłem też w bankomatach PKO BP.