Odp: Re: Odp: [Karty] [OT] Proces Kamila - jest wyrok

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 25 May 2005 11:46:49 +0200

RS ? zapisano w dniu 2005-05-24 21:22:15:

> Sprawdzałem konto przed wysłaniem, nie było nic - słowo!
> Może co¶ się kićka pomiędzy o2 a icm-em ?

Pewnie masz rację. Mój post wysłałem zaraz po twoim,
czyli 19 maja o 22-giej z minutami, a pokazał się dopiero teraz,
czyli 24 maja o 17:18, jak widać powyżej.
Może to być wina serwera Lotus Domino u mnie,
ale może to jednak jaki¶ problem z wchodzeniem poczty na icm.