Odp: [Karty] [OT] Proces Kamila - jest wyrok

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 24 May 2005 17:18:54 +0200

RS ? zapisano w dniu 2005-05-19 15:19:52:
> ... aby już dokończyć to, co zacząłem poprzednio - już więcej nie
> będę, ajpromys...

Obiecaj lepiej, że będziesz przed wysłaniem postu czytać te wysłane
przez innych pięć godzin wcześniej. ;)

A co do wyroku, to trudno się wypowiadać. Pewne szczegóły przytaczane
w obecnych relacjach mają uzasadniać wysokość kary, a oczywiste jest,
że sędzia ma obecnie dwa-trzy rzędy wielkości lepszą wiedzę o Kamilu
i jego poczynaniach niż my tutaj. Poczekałbym jeszcze do uprawomocnienia
się wyroku, ale myślę, że internetowy pseudonim ujawniał pewne rysy
osobowości, jak się okazało - wyjątkowo głębokie.