[Karty] kk bez etatu

Grzegorz Podsiadło karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 23 May 2005 18:24:27 +0200

> temat kiedyś poruszany, ale jak wygląda w tej chwili sprawa otrzymania
> kk nie mając etatu, a tylko na podstawie historii rachunku w innym
> banku. Da się gdzieś? A jeśli tak nie, to czy jakiś inny bank poza
> multi daje kk pod zastaw lokaty ?

Dziękuję za podpowiedzi, z banków które "padły" pasuje mi w miarę
Multibank i BPH. Z rozmów z infolinkami wyszło mi że:

- Multibank potrzebuje zobaczyć moje UOD i wyciąg za minimum ostatnie
3 miesiące
- BPH wymaga 6 miesięcy historii, i założenia u nich konta

Wydanie:
Multi - 70 pln
BPH   - 75 pln (w promocji, 0 pln)
okres nieoprocentowanego kredytu do:
M - 53 dni
B - 55 dni
czego bank wymaga:
M - UOD, historię konta
B - założenia konta Sezam (w promocji, bez opłat)

Na koniec druga rozmowa z infolinią BPH obaliła całe to rozumowanie,
gdyż dowiedziałem się że nie mogą mi zaoferować kk bez
etatu/emerytury/DG. Ktoś wie jak to w końcu jest ?;)

Bo patrząc po "cenach" lepiej wypadło BPH, ale z powyższego wynika że
tylko Multi mi zostało. Czy po prostu trzeba zadzwonić jeszcze raz do
BPH ?

--
empeg