[Karty] Re: Wpłatomat w Multibanku

Maciej Bebenek karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 14 May 2005 23:42:00 +0200

Piotr J. Ochwal napisał(a):

> Nie przesadzaj. Do załatwienia niektórych spraw trywialnych czasem
> wystarczy powiadomić wiceprezesa.

Jeżeli myślisz o tej samej firmie, co ja, to sie mylisz. Rok temu
zmienił sie wiceprezes. Jego kompetencje nie zostały przejęte przez
nowego ;-)

Backupowym decydentem był kiedyś dyrektor pionu, ale od kiedy pion
zmienił się w poziom, to juz też zamilkł. Pewnie ciężko mu sie maile
czyta z głowa przekręconą o 90 stopni :-P

M.