[Karty] Re: Wpłatomat w Multibanku

Witold Dębicki karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 14 May 2005 21:02:25 +0200

Piotr J. Ochwal: <karty@ochwal.net> wrote:
> A mnie smieszą te wszystkie "wpłatomaty". Gdyby BRE Bankowi naprawdę
> zależało na szerokiej sieci "wpłatoplacówek" to by się dogadali z
> Pocztą Polską. Przy obecnych realiach cenowo-konkurencyjnych, byliby
> spokojnie w stanie dogadać się na warunki typu wpłata za 50 gr z
> księgowaniem na koncie następnego dnia rano.

Myślisz o mB, czy MultiBanku ? Bo jeśli o mBanku, to OK :) MultiBank w swych
założeniach nie ma być bankiem masowym jak mBank.

PP to najgorszy badziew jaki znam i jak bym mógł to bym nie korzystał z ich
usług WCALE !!! Na samą myśl że mam iść na pocztę (pomimo, ze mam dosłownie
obok), to mam drgawki :) A zatem pasują do mBanku :)))

> BTW - ktoś wie, ile kosztuje taki wpłatomat i jego serwis (zasilanie,
> ochrona, konwojowanie kasy itp.)?

Myśle, ze w jakies tam perspektywie wyjdzie taniej niż pełna obsługa kasowa
:) Przy kosztach placówki i jej budżecie miesięcznym, koszt wplatomatu nie
jest jakoś specjalnie wielki. Z tego, co wiem, to wpłatomaty BRE obracają
naprawdę olbrzymią kasą, a wiec chyba sie opłaca. Poza tym uważam, ze
wpłatomat dla małych przedsiębiorców, to strzał w dziesiątkę (konta
firmowe).

--
Witek