[Karty] Wpłatomat w Multibanku

"Mariusz A. Jasiński" karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 05 May 2005 22:41:06 +0200

Dziś pierwszy raz skorzystałem w wpłatomatu w Multibanku.
Miałem pewne obawy, ale jednak odnalazłem w sobie jeszcze nutkę testera
bankowego i poświęciłem swoje kilka tysięcy złotych.

Najpierw należy włożyć kartę Multibanku (nie wiem czy przez KK też można
wpłacać?) a później już tylko kasę. Plik banknotów wkłada się w
szczelinę, po czym maszyna je rozpoznaje, liczy i wyświetla info o
liczbie w podziale na banknoty. Do tego jest suma w podziale na banknoty
i suma całości. W tym momencie można zrezygnować z operacji albo
dokładać dalsze bankomaty. Po każdym razie wyświetlana jest informacja o
banknotach, tak że cały czas czuję że kontroluję sytuację. Nierozpoznane
banknoty są od razu zwracane.
Jak się wszystko zgadza, to zatwierdzamy całość. Do godziny czasu (u
mnie było po pół h) środki są zaksięgowane na rachunku.
U mnie z jednym banknotem (na 80 sztuk) był problem. Po odwróceniu
maszyna go jednak łyknęła. Ciekawe ...

Wpłatomaty mają rewelacyjny interfejs użytkownika. Potwierdzenia
operacji są również dokładne i jasne. Gratuluję projektantom dobrej roboty!

Jakby ktoś mógł opisać wrażenia z wpłatomatów Eurobanku, to chętnie
przeczytam.

MJ