[Karty] Re: Chipy w BZ WBK

Jarosław Lech karty@listy.icm.edu.pl
Sat, 19 Mar 2005 09:45:03 +0100

----- Original Message -----
From: "Piotr J. Ochwal" <karty@ochwal.net>
To: "Jaroslaw Lech" <karty@listy.icm.edu.pl>
Sent: Friday, March 18, 2005 7:12 PM
Subject: [Karty] Re: Chipy w BZ WBK

> bynajmniej!
> Wiesz co to lajabiliti szift?

    O tym też napisali (bodaj na www), ale to nie zmienia faktu, że
bezpieczeństwo operacji kartą jako trakie w niewielkim - na razie -
stopniu się zmienia. Zmienia się tylko podział odpowiedzialności.
    Wolałbym jednak, żeby Bank miał na podorędziu dwóch-trzech klientów
o poziomie wiedzy zbliżonym do mojego (będą w stanie usłyszeć kierunek,
z którego nadchodzi dźwięk dzwonu :-) ), którzy weryfikowaliby
zrozumiałość i kompletność treści takiego pisma, żebym nie musiał się
zbyt wiele domyślać.
    Choć muszę przyznać, że BZ WBK i tak dość wysoko oceniam pod tym
względem.

--
      Jaroslaw Lech
jarol@konto.ODSPAMIACZ.pl