[Karty] Lukas Bank - dziadowskie kursy :)

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 11 Mar 2005 12:58:57 +0100

Dokonałem sobie ostatnio kredytówką VC Lukasa dwóch transakcji w
dolarach. Oto kursy stosowane przez Lukasa i odpowiadające dacie
rozliczenia transakcji kursy średnie NBP:

data rozliczenia   kurs Lukas         średni NBP
16-02-2005         3,1540             3,0560
03-03-2005         3,0759             2,9837

Różnica jest przerażająca - zwłaszcza biorąc pod uwagę, że niedawno
byłem w Czechach i robiłem tam transakcje różnymi kartami (Diners, MC
Rajfi, VE Fortis) - po rozliczeniu kursy korony oscylowały w pobliżu
kursu średniego NBP i nie odbiegały od niego o więcej niż 1%, a tu mamy
ponad 3% róznicy! To tylko Lukas tak ma, czy wszystkie banki
przeliczające teraz przez Euro?
--
pjo