Odp: [Karty] Czytelnicy pytaj±, redakcja nie wie co im ma odpowiedzieć

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 22 Jun 2005 00:43:38 +0200

Rychu, cytowany przez PJO ? zapisano w dniu 2005-06-21 21:04:50:
> Słuchaj, do¶wiadczyłem pewnego problemu z kart± VE z Inteligo: nie
mogłem
> ni± NIGDZIE zapłacić w Finlandii. Próbowałem w conajmniej pięciu
miejscach;
> poczcie, restauracji, sklepach i nic. Brak autoryzacji. W Rep.
> Nadbałtyckich i Niemczech wsjo idzie bez problemu. Masz jaki¶ pomysł?

Wychodzi na to, że Inteligo nie ma podpisanej
"umowy roamingowej" z Finlandi±. ;)
Patrz±c po pomysłach odno¶nie dat zlecenia składanego
w niedzielę to wszystkiego się można spodziewać.