[Karty] przetwarzanie w inteligo

Stanislaw Tabor karty@listy.icm.edu.pl
Sun, 12 Jun 2005 00:53:18 +0200

W niedzielę moja lepsza połowa wykonywała pierwszą w życiu transakcję
elektroniczną na koncie inteligo. Dała zlecenie z datą na poniedziałek.
Okazało się, że zlecenie nie zostało przyjęte, choć system o tym nie
poinformował. Po telefonie do banku niedysponentka wyjaśninła, że zlecenia
składane w dni wolne powinny mieć datę nie na pierwszy dzień roboczy tylko
na następujący po nim. W przeciwnym wypadku zlecenie nie będzie zrealizowane
a system o tym nie poinformuje. Ot, po prostu, zleceniodawca będzie myślał,
że poszło - a nie pójdzie.
Od kilkunastu lat obserwuję branżę bankową i jej IT, ale o takiej bzdurze
dotąd nie słyszałem. Kto ten system projektował?! Pokajać się natychmiast!
ST