[Karty] Re: Duze zmiany w ofercie KK Citka

Radoslaw Stachowiak karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 21 Jun 2005 22:15:05 +0200

On 6/21/05, Piotr J. Ochwal <karty@ochwal.net> wrote:

> Ja też. Jeśli do "okazjonalnych" zakupów "na kredyt do spłacenia" mam
> do wyboru darmową kredytówkę z kredytem 17% i RORlinię na 13%, za
> której odnowienie rocznie zapłacę 50 zł (albo nawet więcej), to
> rachunek jest chyba prosty?

Rozwazania dotyczyly zarabiania na procentach od pieniedzy
zostawionych na koncie przy uzywaniu  KK. To c co napisales nijak ma
sie do tamtej dyskusji bo przeciez tutaj zadnego zarobku nie bedzie
jesli chcesz korzystac z RORlinii.

--
radoslaw.