[Karty] Re: [Karty] Czytelnicy pytają, redakcja nie wie co im ma odpowiedzieć

Adam karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 21 Jun 2005 21:35:42 +0200

> Słuchaj, doświadczyłem pewnego problemu z kartą VE z Inteligo: nie
mogłem
> nią NIGDZIE zapłacić w Finlandii. Próbowałem w conajmniej pięciu
miejscach;
> poczcie, restauracji, sklepach i nic. Brak autoryzacji. W Rep.
> Nadbałtyckich i Niemczech wsjo idzie bez problemu. Masz jakiś pomysł?

W ciągu jednego dnia ???? Jakaś przejściowa awaria w banku,  u akłajera
?

pozd
Adam

OMNIXMAIL! Jesli masz telefon w sieci Era i dostep do WAP, to mozesz
na komorce odbierac poczte ze wszystkich swoich kont poczty e-mail!
OMNIXMAIL jest w Era Omnix: http://link.interia.pl/f1896