[Karty] Re: [Karty] Re: Wyciekły dane o 40 milionach kart płatniczych

Przemyslaw karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 21 Jun 2005 21:10:50 +0200

> Mają od dawna. Pewnie od czasu, jak zacząłem wysyłać w to samo miejsce
> panią Sagan ;-) Ale ostatnio byłem w szoku, bo zadzwonił do mnie
> CitiSłoń i pozwolił się zwrotnie zautoryzować - to znaczy bez
> podawania z mojej strony jakichkolwiek danych odpowiedział mi na
> zadane pytanie dotyczące moich danych osobowych :))) Ciekawe, za ile
> sekund poleciał z pracy?

Do mnie dzwonią już trzeci raz i wciąż ich wysyłam na drzewo. Ostatnio w
niedzielę nyłem z młodym na basenie
a Intelligentna konsultankta usiłowała mi wyklarować, że rozmowa będzię
trwała tylko minutkę :)

Przemysław