[Karty] Re: paypal

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 21 Jun 2005 18:37:43 +0200

> Ostatnio dostałem w końcu jako paczkę, bo zamówiłem 4 opasłe ksiązki i ta
> paczka na pewno wyszła z DE,

Ja dostałem wczoraj - książka (1kg) + DVD - nadane w UK :)

A tak swoją drogą, to niedawno kupiłem sobie u nich cuś takiego:
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B0006N2DRE/202-9688163-1463015

Ponieważ oni mają jakąś awersję do wysyłania elektroniki poza UK,
zleciłem wysłać to na adres znajomej, do Brighton&Hove. Następnie, aby
z listy ryzyk wyeliminować Pocztę Polską i nie ganiać znajomem po
placówkach pocztowych, ściągnąłem sobie to drogową usługą importową MS
Stolica za jedyne 109 zł + VAT. W środę wieczorem nadanie, w sobotę
rano już miałem nową zabawkę :)