[Karty] Re: [Karty] Wyciekły dane o 40 milionach kart płatniczych

Grzegorz Dabrowski karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 21 Jun 2005 14:47:02 +0200

Roman Habrat <Roman.Habrat@comprzeszow.pl> napisał:
> Z onetu:
> Wyciekły dane o 40 milionach kart płatniczych
>
> W ręce cyberprzestępców mogły się dostać informacje dotyczące
> ponad 40 milionów kart płatniczych. Wśród zagrożonych kart jest
> 14 milionów wydanych przez MasterCard i 22 miliony systemu Visa.
> [...]

nie wiem czy w zwiazku z powyzszym, ale otrzymalem dzis z dwoch bankow na
litere "m" info "Zamknięcie karty - informacja z VISY" po skontaktowaniu
sie z tymi bankami okazalo sie, ze dane niektorych moich kart znalazly sie
na siakiejs visowej liscie i doradzono mi zastrzezenie tych kart oraz
zamowienie nowych, co niezwlocznie uczynilem - operacja na koszt banku;
wykonalem rowniez kilka telefonow w sprawie moich kart ze znaczkiem
"mastercard"; w bankach ktore je wydaly spokoj i cisza (przed burza?)

pozdrawiam,
gd