[Karty] Re: Duze zmiany w ofercie KK Citka

Radoslaw Stachowiak karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 17 Jun 2005 22:03:31 +0200

On 6/17/05, Roman Habrat <Roman.Habrat@comprzeszow.pl> wrote:
> Przepraszam za łopatologię, lecz ostatnio coś dużo osób się
> przyznaje do problemów z zarządzaniem finansami. ;)

Racja, Adam mial racje :>

Jednak roznica nie jest az taka jak pokazales, gdyz zalozyles
maksymalnie korzystny dla KK przypadek gdy wydatki sa na poczatku. W
sytuacji gdy dystrybucja jest rozlozona w czasie, model zwykly (bez
KK) tez bedzie przynosil odsetki.

Kwotowo w realnych warunkach przy zalozeniu wydawania co miesiac
1000zl na KK, i dla sprawiedliwej dystrybucji wydatkow w srodku
miesiaca (jak podal Adam), wychodzi z odsetek przy KK 50 zl rocznie
(oprocentowanie 5%) co ledwo wystarcza na oplate KK, zas przy samym
koncie mam 25zl rocznie (trzymam pieniadze tylko przez pol miesiaca).
No i oczywiscie, o czym pisalismy wczesniej, gdy zmieniam prace i mam
np 3 miesiace przerwy zanim znajde nowa, w miesiacu 1 dostaje ostatni
raz wyplate, zas w miesiacu 2 nie dostaje, ale KK musze splacic,
bynajmniej nie odsetekami :)

--
radoslaw.