Re[2]: [Karty] Re: Duze zmiany w ofercie KK Citka

Przemyslaw karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 17 Jun 2005 21:29:09 +0200

> a ja mam znacznie wiecej ciekawszych rzeczy w zyciu do robienia, niz
> notowanie wszystkich wydatkow - nie moglbym byc twoja zona ;)))

pamiętam, że dawno, dawno temu... miałem newtona (nierozientowanym
wyjaśniam, że to
takich PDA sprzed lat ok. 10, nieudolny protoplasta palmtopów) i w tymże
Newtonie miałem
Quickena (kupionego za cięzkie 40 dolców). Za pomocą tego połączenia
software i hardware usiłowałem
notować wszelkie wydatki, operacja na kartach itd.
Cóź, szybko mi się to znudziło, bo zabierało drugie tyle czasu co zakupy a
nie było tak przyjemne :)

Przemysław