[Karty] Re: Duze zmiany w ofercie KK Citka

Michał Leśniak karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 17 Jun 2005 21:12:53 +0200

From: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@3a.pl>
> To jest za mało :) Brakuje jednego punktu - nie wydajesz więcej niż
> zaplanowałeś! :) Wszystkie 6 punktów stosowałem. Najgorzej było z
> tym, o
> którym napisałem :DDD

A właściwie  - nie wydajesz więcej niż zarabiasz. To jest podobno
różnica pomiędzy biednymi a bogatymi.
Ci drudzy nigdy nie wydają więcej niż zarabiają. Czyli umieją
korzystać z kart kredytowych.

U mnie system notowania ile na co wydaje i ile zarabiam świetnie
działa od wielu lat. Troche się tylko bałem czy żona (kiedyś świeżo
poślubiona) go zaakceptuje, ale udało się.

Jeszcze wątek posiadania oszczędności na czarną godzinę - oczywiście
że je mam, ale w mniej płynnych wartościach niż gotówka na rachunku
bieżącym. Dzięki karcie dostaję czas na uruchomienie tych pieniędzy.

pozdrawiam wszystkie sknery i utracjuszy. I oczywiście wszystkich w
środku.

Michał