[Karty] Re: Duze zmiany w ofercie KK Citka

Adam Płaszczyca karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 17 Jun 2005 19:13:30 +0200 (CEST)

Dnia Fri, 17 Jun 2005 osoba podpisująca się jako Radoslaw Stachowiak...:

>Nie w każdym :) Gdyż kwota spłaty wykonana w kolejnym (B) cyklu za
>poprzedni (A) zmniejsza Ci kwote podlegającą oprocentowaniu z wypłaty
>w cyklu B. Itd.

W każdym.

Dla u[proszczenia przyjmijmy, że zarabiam tyle, co wydaję, a wydatki mam
w połowie między wpływami.
Od wpływu do wydatku mam środki na koncie, potem już nie.
Odsteki mam więc za okres od wpływu do wydatku, jeśli mówimy o cyklu
miesięcznym, to jest to 15 dni.

Teraz mam KK.
Mam wpływ, w połowie miesiąca mam wydatek, ale za pomocą KK.
Dalej mam więc pieniądze na koncie, wydam je dopiero pod koniec
nastepnego miesiąca.

Na początku miesiąca mam na konto nastepny wpływ - więc mam na koncie
dwa razy wpływ.
W efekcie mam od wydatku do dnia spłaty (czyli prawie miesiąc)
oprocentowane środki na koncie.

--
    /_  _______      Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688