[Karty] Duze zmiany w ofercie KK Citka

Sebastian Malarz karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 17 Jun 2005 17:40:19 +0200

> Rabaty są zdecydowanie
> przereklamowane. Nie lubię świadomości, że mam kupować tam gdzie akurat
> Citek mi poleca :)

Ależ kto Ci każe kupować tam, gdzie poleca Citek :-) Co za przewrotne
tłumaczenie :-))

Nie wiem czy rabaty są przereklamowane czy też nie, ale na pewno pozwalają
sporo zaoszczędzić. Przykładowo jeśli mam kupić roczną prenumeratę
Computerworld za 400 zł przelewem lub kartą bądź za 200 zł kartą Citibanku
(50% zniżki) to chętnie zapłacę Citibankiem. Jeśli w innym sklepie mam
zniżki
na inną kartę, to płacę inną.

Po prostu trzeba kupować tam gdzie jest Ci wygodniej (i umieć wykorzystać
właściwą zniżkę na właściwą kartę), a nie tam gdzie bank każe :-))

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz