[Karty] Re: Duze zmiany w ofercie KK Citka

Michał Leśniak karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 17 Jun 2005 15:53:56 +0200

From: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@3a.pl>

> No to mamy już 2 (słownie: dwa :) rozsądne argumenty za:
> 1. Można płacić kartą kred. w sieci
> 2. Używa się pieniędzy banku

3. Nie zapomnij też o tym, że kredytówka pozwala zneutralizować nagłe
wydatki.

Case:
Jakiś czas temu zmarł mi teść, nagle musiałem między innymi zapłacic
podatek za miejsce na cmentarzu. Spora kwota - podatek to największa
związana z pogrzebem.
Zapłaciłem kartą, miałem prawie dwa miesiące na to, żeby tę kwotę
zebrać. Bieżącą gotówkę wydałem na inne sprawy związane z pogrzebem.
Przepraszam za smutny przykład, ale bardzo życiowy.

4. Poza tym na przykład kredytówka BPH ma w cenie (zresztą 0 zł)
ubezpieczenie KL za granicą. Wyjeżdżając na kilka dni nie muszę się o
nie martwić. Wyjeżdżając na kilka tygodni na wakacje, sporo
zaoszczędzam.

5. Poza tym - dlaczego mam płacic za debet i czekać z niektórymi
wydatkami aż dostanę pensję ? Mogę kupić od razu, a spłacić za kilka
tygodni. KK podnosi komfort życia i zwiększa płynność finansową.
Kupując prezenty na święta, mogę je dłużej spłacać. To samo dotyczy
wakacji.

Dlaczego większość na liście narzeka na to, że nie umie zarządzać
finansami ?

MichalL