ODP: Re: [Karty] Re: Duze zmiany w ofercie KK Citka

Piotr Gralak karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 17 Jun 2005 09:52:58 +0200

> Podam ciekawy przykład. Znajoma - pracownica banku (sic!) - po
> kilku latach bezskutecznych prób wyjścia z linii kredytowej w rachunku > > postanowiła rozwiązać problem brutalnie i do tego kosztownie.
> Otóż pensja wpływa jej już na inny rachunek w innym banku, z tego
> rachunkuwykonuje przelew co miesiąc na x złotych do banku gdzie ma
> linię, zaś finansami operuje na tym nowym rachunku. I jest to jedyny
> sposób aby spłacić tę linię

nie jedyny. mozna jeszcze zaciagnac na splate tej linii kredyt w innym banku, splacic ja w calosci a kredyt splacac w miesiecznych ratach, prawda?
a jak sie do tego jeszcze wezmie jakis kredyt konsolidacyjny na hipoteke,
to moze wyjsc nawet taniej.

a temu, co wyczyniaja pracownicy bankow, przestalem sie dziwic,
odkad poznalem specjalistow bankowosci elektronicznej (calkiem
dobrych), prywatnie majacych konto bez dostepu do netu i dralujacych z kazdym przelewem do oddzialu :)

G.