[Karty] porada dnia

Piotr Gralak karty@listy.icm.edu.pl
Mon, 06 Jun 2005 22:23:45 +0200

interesujaca porada ze stron millennium :)

PORADA
Ze względów bezpieczeństwa zalecamy używanie przeglądarki Internet
Explorer 6.0 z bezpiecznym 128 - bitowym protokołem SSL.

BTW - wykonywalem kilka transakcji w walutach obcych karta visa
economic.
dwie pierwsze, co mnie bardzo zaskoczylo, rozliczyly sie dokladnie
takimi samymi kwotami, na jakie byly zalozone blokady. przy dwoch
nastepnych kwota byla juz wieksza. czyzby millennium oszukiwalo w ten
sposob, ze gdy kwota obciazenia jest mniejsza niz autoryzacji, uzywamy
tej z autoryzacji, a gdy wieksza, tej z obciazenia? bo w to, ze w
przypadku dwoch pierwszych transakcji kursy nie zmienily sie ani o
grosika jakos nie wierze...

G.