[Karty] RE: [Karty] Re: [Karty] Powstał jaki¶ no wy międzybankowy rejestr "niesolidnych karciarzy"?

Wojciech Frabinski karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 28 Jul 2005 20:12:06 +0200

> Polcard pewnie co¶ wie na ten temat... zadzwoniłam zastrzec
> karte z volkswagena a Pan się pyta, a kartę w BO¦ też Pani ma?

Pewnie po prostu i VW i BO¦ maj± karty obsługiwane przez Polcard. Więc
nic dziwnego że w systemie widz± je wszystkie.
Kiedy¶ zadzwoniłem na infolinię jakiego¶ banku (chyba nawet był to VW,
ale nie jestem pewien), wybrałem zastrzeganie kart, no i po poł±czeniu
powiedziałem, że chce zastrzec kartę. Pan spytał któr± bo dużo różnych
widzi :). Zdziwiłem się bo w VW  miałem jed±, a okazało się że
zastrzeganie kart po prostu od razu przeł±czało do Polcardu.

Co do rejestru to były plany stworzenie czego¶ o kartach na kształt
czarnej listy MIG BR ale chyba jeszcze nic konkretnego z tego nie
wyszło, więc pewnie zapis w regulaminie był na zapas.

WF

INTERIA.PL z najlepsza wyszukiwarka... >>> http://link.interia.pl/f18a7